درمان سوختگی با محلول لوله بازکنی

محلول لوله بازکنی ‌ماده  اسیدی به حساب می آید و کمی بی دقتی در استفاده از آن باعث سوختگی با محلول لوله بازکنی می‌شود و عده‌ای از افراد سالانه به علت این سوختگی ها به بیمارستان مراجعه می کنند که متاسفانه تعداد زیادی از آنها را کودکان تشکیل می‌دهند اگر شما هم برای رفع گرفتگی لوله های منزلتان از محلول های لوله بازکنی استفاده می کنید این مطلب را دنبال کنید.

روشهای درمان سوختگی با محلول لوله بازکنی

در صورتی که دچار سوختگی با محلول لوله بازکنی شدید بهترین راه شستن محل سوختگی به وسیله آب فراوان می باشد چراکه شستشوی با آب باعث کاهش چشمگیر شدت آسیب می شود. بعد از آن حتما به پزشک مراجعه کنید.

اما در ادامه ما چند مورد روشهای درمان خانگی سوختگی با محلول لوله بازکنی را که موثر است برای شما بیان میکنیم. البته اگر مایل هستید به طور مفصل در مورد درمان های با محلول اسیدی بدانید بهتر است مقاله سوختگی با اسید لوله بازکن را به همراه فیلم آموزشی در سایت برچسب را از دست ندهید!

سوختگی با محلول لوله بازکنی

درمان های خانگی سوختگی محلول لوله بازکنی

۱ استفاده از شیر و ماست پرچرب جهت درمان سوختگی با محلول لوله بازکن
شما می‌توانید از شیر و ماست پرچرب جهت درمان سوختگی با محلول لوله بازکنی استفاده نمایید چرا که چربی و پروتئین تشکیل شده در این مواد باعث التیام سوزش و درد های ناشی از سوختگی می شود برای این کار کافیست که محل سوختگی را به مدت ۱۵ دقیقه در داخل شیر یا ماست قرار دهید

۲  استفاده از روغن نارگیل
این روغن ویتامین e بالایی دارد که برای پوست مفید می باشد همچنین می توانید از قابلیت ضد قارچ بودن و ضد باکتری بودن این ماده استفاده کنید، که جهت جلوگیری از عفونت محل سوختگی با محلول لوله بازکنی بسیار مفید می باشد و برای درمان با این  روغن کافیست که آن را روی ناحیه سوخته شده بریزید و بسیار آرام ماساژ دهید

۳ استفاده از عسل
عسل ماده ای شفابخش و بسیار موثر است و باعث می شود تا از عفونت های پیشگیری کند برای درمان با عسل می توانید مقداری عسل را در ناحیه سوخته بمالید چرا که عسل دمای پوست را در ناحیه سوختگی کم میکند و به از بین رفتن درد کمک می کند

مراقب سوختگی کودکان با محلول لوله بازکنی باشید

محلول های لوله بازکنی معمولاً بسته بندی های جذابی دارند و به همین دلیل کودکان آنها را با مواد خوراکی اشتباه گرفته و درب آنها را باز میکنند که همین باز کردند باعث سوختگی با محلول لوله بازکنی و آسیب کودکان می‌شود لذا باید حتماً این مواد را دور از دسترس اطفال قرار دهید.

اگر شما از افرادی هستید که کودک  خردسال در منزل دارید می توانید با مراجعه به سایت “برچسب barchasb” از خدمات لوله بازکنی و مقاله های آموزشی در زمینه چاه بازکنی و لوله بازکنی آن استفاده نمایید.

رعایت چند نکته در مورد پیشگیری از سوختگی ‌با محلول لوله بازکنی

در صورتی که گرفتگی لوله ها خفیف است و قصد استفاده از محلول لوله بازکنی را دارید حتماً به چند نکته ای که در ادامه می آید توجه کنید تا از سوختگی با محلول لوله بازکنی اسیدی در امان باشید:

 ۱ حتماً در هنگام استفاده از محلول لوله بازکنی اسیدی از ماسک و دستکش استفاده نمایید.

 ۲ در زمان استفاده از محلول حتماً پنجره ها و راه های ورودی هوا را باز گذاشته تا از گازهای ناشی از از این اسیدها استشمام نکنید و اگربرای شما این کار سخت است و نمیتوانید به هر دلیلی این کار انجام دهید با خدمات لوله بازکنی تماس بگیرید

۳ پس از ریختن اسید لوله بازکنی درون چاه سر خود را نزدیک به محل ریختن اسید نکنید چرا که ممکن است محلول با فشار از لوله خارج شود و با صورت شما اصابت کند چشم و صورت شما دچار سوختگی با محلول لوله بازکنی شوند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
توالت ایرانی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *