لیست نمایندگی های مجاز خودرو با چند دهه فعالیت در محله بهار منطقه 2 شمال تهران

اولین اتومبیل بنزین سوز در کشور آلمان در ۱۸۸۰ به صورت رو باز و بدون سقف ساخته شد . در بریتانیا شخصی در جلوی اتومبیل حرکت می‌کرد و پرچم قرمزی را تکان می‌داد. در ابتدا اتومبیل سواری بسیار پر هزینه بود، اما در سال ۱۹۰۷ میلادی در آمریکا هنری فورد شروع به تولید خودرو مطمئن و ارزان مدل T کرد. پس از آن در دهه ۱۹۲۰ میلادی اتومبیل های ارزان در دسترس افراد قرار گرفت که مدل “سدان” مورد پسند اکثر افراد قرار گرفت. از آن پس اصطلاحات بسیاری صورت گرفته طرح اولیه اتومبیل خیلی کم دچار تغییر شده بود.نمایندگی های مجاز بهار منطقه 2 تهران

در ایران اولین اتومبیل سواری یک خودروی فورد بود که در اوایل قرن ۲۰ به دستور مظفرالدین شاه قاجار از بلژیک خریداری شده بود. این اتومبیل دود بسیاری تولید می‌کرد و به همین خاطر به کالسکه دودی معروف شده بود. امروزه تغییرات عظیمی در صنعت اتومبیل سازی در دنیا در حال رخ دادن است؛ به طوری که شرکت های خودروسازی در تلاشند تا اتومبیل های ایمن تر برای حمل و نقل و موافق با محیط زیست و طبیعت طراحی و تولید کند.

خودرو امروزه یکی از وسایل جدا نشدنی از زندگی انسانهاست؛ به طوری که در هر منزل هر شخص یک اتومبیل به خصوص خود را دارد. از این رو با توجه به اهمیت اتومبیل در زندگی افراد بر آن شدیم تا لیستی از نمایندگی های مجاز خودرو در محله بهار منطقه ۲ شمال تهران جمع آوری و در اختیار کاربران گرامی قرار دهیم، تا به راحتی بتوانند با یک جستجوی ساده در سایت به نمایندگی مورد نظر خود دست یابند. لیست نمایندگی های مجاز خودرو با چند دهه فعالیت در محله بهار منطقه شمال تهران

چنانچه اطلاعات درج شده در سایت با واقعیت تناقض داشته لطفاً در این صفحه کامنت خود را بگذارید تا جهت بروز آوری اطلاعات هر چه سریعتر با شما تماس حاصل گردد.

 

فروش خودرو تیراژه  در محله بهار تهراننمایندگی اتومبیل در محله بهار تهران

نمایندگی فروش محصولات هیوندای و کیا، با چندین سال تجربه و بودن در بازار خودرو خدمت گذار علاقمندان و مشتریان عزیز به محصولات با کیفیت و جذاب اتومبیل های هیوندای و کیا در مرکز تهران عزیز هستیم.

  • آدرس : شریعتی پایین تر از بهار شیراز نبش میثاق ۴ نمایشگاه تیراژه
  • نام محله : بهار

نمایندگی مجاز سایپا مرکز تهران – کد ۱۰۶۸

عرضه مستقیم محصولات سایپا و پارس خودرو، از تولید به مصرف، با خریدی مطمئن و پر سود از خرید خود در نمایندگی ما در محله بهار تهران لذت ببرید.

  • نام مسئول مرکز : کاظمی افجه
  • نام محله : بهار

نکات مهم:

  1. چاه بازکنی و دریچه بازکنی تخلیه چاه و لوله بازکنی و تخلیه چاه در بهار لوله بازکنی و تخلیه چاه
  2. تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه در کرج

 

تمامی لوازم لازم و مهم نوزاد در سیسمونی های خیابان بهار تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *